Men få vill ju dö.

Hejsvejs igen! Ingen av de andra bloggägarna känner tydligen för att blogga så jag slänger in ett inlägg till. Har haft en ganska uttråkande dag. Men det har ändå vart skönt att få vila. Har feber och kallsvettas osv. Men har iaf kollat på how i met your mother, iCarly och Good luck Charlie. Kände för lite småbarnprogram också, haha. Sen har jag smsat med Elin, Emma och Meli. Har också pratat i telefon med Hanna, Alice och Emma. Alla har sina små problem som måste redas ut, haha. Problem också. Snarare sagt tankar att dela med sig av, men dem tog jag iaf del av och nu gör jag ingenting typ. Ska nog ta och gå och lägga mig tidigt ikväll. Är rätt säker på att jag ska stanna hemma imorgon, pågrund av min februuus. Men nu pratar jag bara massa skit. Vi hörs. Hejsveeeeejs.
/Frida
image descriptionimage description
Ni får tyvärr ingen bild på mig, pågrund av att jag ser ut som en nöt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0