Ledsen, hemskt mycket ledsen.

Hallådär! Känner mig som en riktigt usel bloggare för stunden. Uppdaterar aldrig längre känns det som. Var iaf i skolan idag, totalt emot min vilja. Hade SO redovisning. Det var sjukt, men skoj ändå. Ingen lärde sig nog nånting men de garvade iaf. Sen gick jag och Alice hem hit efter skolan. Vi typ satt och läste nån novell, titta på tumblrs och typ käkade mackor. Vi är så fruktansvärt sociala när vi umgås. Hon åkte iaf vid 6 och jag följde med mamma och vi inhandla lite skitgrejer och sånt som behövs i hemmet. Gud va vuxen jag låter. Men okej. Nu har jag precis pluggat llite franska och engelska. Ska väl ta och stoppa ner träningskläder och sånt till imorgon. Sen ska jag göra precis ingenting. Käka en banan hade jag tänkt. Men nu ska jag rulla vidare. Vi hörs vännusar.
/Frida
pic.twitter.com/g77WrIuS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0