You're everything I see.

Hallådär vänner. Har varit lite off air idag men har faktikst inte gjort ett skit. Kände verkligen för en sån dag så jag satte mig i soffan i vardagrummet med mat, teve och dator. Och här fastnade jag hela dagen. Har iaf skrivit en del på min novell, pluggat lite fysik och tittat på oc & oth. Har även pratat med Alice och Lisa i telefon i nån timme vardera. Skulle ha träffat Elin imorgon, men det blir nog inte av. Tråkigt nog, så tror bara att jag tar en slappdag imorgon igen, sen på kvällen ska vi över till Emma och käka middag tillsammans med våra familjer. Mysigt. Nu ska jag strax kolla på något program som mamma och pappa pratade om. Vi höööörs. Ciaoo
/Frida

Jeeeeffligt snygg bild från oktober typ. Gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0