inga problem

På så oattraktivt humör just nu så det är inte sant. Borde inte blogga när jag känner så här egentligen men känner att jag måste få ut det och jag vill inte få ut det på nån så ta inte åt er om jag skriver nått onödigt. Men känner bara såhär att jag är så jävla trött på livet för tillfället! Känner att jag har problem som jag inte ens vet om jag kan kalla problem för att det är så jävla onödiga egentligen. Måste träffa mina bruttor för jag mår piss och de får mig alltid på bättre humör! Känner att jag har total rådamp för att jag inte kan gå på ed sheerans konsert på söndag för att det är fucking 18 års gräns! Och jag orkar inte. Sen är det att jag bara vill skita i allt, specielt skolan ta med mig mina 5 bästa vänner och dra nån stans och bara vara vi, shoppa tills vi inte orkar stå upp och skratta tills vi får magrutor och prata tills vi somnar. Och inte ha nån jävla fuck prov eller läxor. Jag känner att det är 13 månader kvar tills vi ska på 1D konsert och jag känner att nått roligt borde hända i mitt liv just nu. Typ bor halvt på sjukhuset för tillfället också, vilket totalt suger hästballe. Förlåt för mitt språk men orkar inte med det. + att jag äter medicin och varför det orkar och jag inte alls ta upp här och det kommer jag inte ta upp här. Känner att jag typ borde så hårt ta tag i mitt liv och bara skita i nått för en sekund och bara springa ut och göra nått helt spontant. Men nu sitter jag här själv med alla dessa + en hel del fler tankar... Men ska ta och hoppa i säng nu, god natt.  / Alice
----EMMAGOZZI -Twitter / Recent images by @MissAmazaynEMMAGOZZI --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0