One week of danger

Nu är vi som sagt hemma från en härlig vecka på Åland. Trodde jag hade klarat mig från förkylningsepidemin som gick, men imorse när jag vaknade insåg jag att jag smittats. Sitter nu och halsar alvedon, dricker te, C-vitamin och stoppar i mig halstabletter. Jag har nämligen min uppföljande audition imorgon. Måste verkligen vara på topp. Har inte tid att vara sjuk nu!
Har inte gjort mycket idag, förutom att vila och så. Det är faktiskt ganska ansträngande att trängas i en stuga och umgås dygnet runt, märkte jag. Det var självklart trevligt, men jag behöver min ensamtid ibland också. Skönt att ha fått lite av den idag i alla fall. Mysa i soffan och kolla på Dance Moms. Börjar fundera på om de saknar någon skruv eller så där? Underhållande är det i alla fall.
Mer än så här har jag tyvärr inte att dela med mig av idag. Ska fortsätta försöka eliminera min förkylning/feber nu. Tröstäta lite godis kanske. Hej med er! /Hanna
Å, vad snygg den är. Den här fina Michael Kors klockan har jag dreglat över ett bra tag nu. Önskar att jag ska vakna på morgonen och se den ligga framför mig på nattduksbordet... Oh well.
(Bildkälla:Tumblr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0