I'm damned if I do and I'm damned if I don't

Tjena! Sitter just nu och knåpar ihop en liten packlista inför Åland. Måste försöka ha med mig så lite som möjligt. Det kan bli ett problem för mig. Jag är liksom hon som packar med sig kläder för alla lägen. Och så är jag så tankspridd också, så fastän jag planerar min packning i flera dagar innan så slutar det alltid med att jag glömmer något viktigt. Men inte den här gången! Min lista är extremt specifik och in i minsta detalj. Hoppas bara att jag fått med allt nu.
För att tvärt byta ämne så kan jag också berätta för er att jag äntligen hittat ett par träningsskor som jag trivs med. Har totalförälskat mig i den rosa färgen på senaste tiden. Klär inte särskilt bra i den egentligen, men det skiter jag fullkomligt i. Tänkte ni skulle få se en liten bild här nedan. Vi hörs snart igen! Kram /Hanna
En lite halvsuddig bild på mina fossingar (som för övrigt ser ut att vara 2m långa?) i de nya träningsskorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0