I Love You.

Har haft en helt underbar dag med klassen på Uppsalas universitet där vi var med i teknik 8! Så jävla duktiga ni var! Och vad är grejen med våran klass och att vara övertaggade!? Hahah nej men, fan va härliga vi vär. Vi kom till och med 2:a ska ni veta! + Att vi hade bästa hejaklacken där! Oh yes, and we are called 8C. Kom dit överspeedade och kom hem med ett stort leende på läpparna. Fick rusha från samariterhemmet och till stationen för annars skulle jag missa min buss, men det gjorde jag inte. Jag hann med och halv 5 satt jag hemma i soffan. Har Käkat lite choklad och spelat med edvin har jag också hunnit. Ska nu sätta mig ner och ta tag i biologin! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0