They bring me to you

Tidigare idag kom Melkus m familj över ett tag, farmor trillade också förbi. Men nu är iaf Ellinor kvar, min 11 åriga kusin. Hon håller på och målar sina naglar medans jag sitter vid datorn och bloggar. Hon ville jätte gärna kolla på "så mycket bättre" som börjar om 2 min typ, så täntke kolla på det med henne. Har köpt lite snacks mm. till kvällen så den blir nog helt okej endå. Imorgon ska jag troligtvis träffa Hanna och Alice, blir sleep-over-power grejs, ni vet. Töntigare ord finns det inte, men iaf. Vet inte riktigt om allt går ihop sig, med alla våra problem men vi får väl se. Nu börjar det tydligen på teven så ska väl förflytta mig dit. Vi hörs. ciaoo.
/Frida
Lagom normal och söt bild på oss från någon minut sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0