Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Hejsan! Kom typ nyss hem och störtade ner i sängen och burrade in mig i täcket. Ligger och pratar med Hanna medans jag hostar som en tok och fyller i min kalender som jag fick i helgen, av allus. Den är nästan lite pinsamt tom, men en del saker har jag skrivt in som 4 prov, london, konfa läger, tjejmiddag hos Emelie mm. Lite småmysiga grejer som behövs nu när hösten kommer. Eller ja, dom där 4 proven kan vi väl skippa men det är klart. Dom måste också vara där, annars blir det inte helt komplett. Ska väl alldeles strax släcka ner eftersom det är måndag imorgon somsagt. Får väl se hur jag mår imorgon men ska iaf försöka pallra mig upp, missar så otroligt mycket om jag ska vara borta en dag. + att våra byggkillar ska lägga golv här hemma imorgon så annars måste jag sitta i ett och samma rum hela dagen och stirra. Men aja, vi tart som det kommer. Ska fortsätta min fina konversation med min fining nu. Vi hörs imorgon. Ciaoo.
☂☂☂☂☂☂☂Warm ChaiKlaudiqa
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0