Hemkunskap + Kulturtid

Hallådär, kom typ nyss hem från skolan. Slutade egentligen halv 4 men fick stanna kvar till 4 för att jag och Elsa brände vår mat på hemkunskapen. Det var sjukt kaos men de blev endå ett rätt okej resultat. Sen satt jag, elsa, lisa, malin och Alexandra kvar och käkade upp allting vi hade gjort , så det blev lite sent. Men nu är jag iaf hemma och ska sätta igång med lite plugg. Tänkte skriva på svenskan och så måste jag plugga in glosorna till eng. Intressant va? Njaaae, men imorgon är det somsagt fredag, ska vara barnvakt till melkus, annars händer inget intressant typ. Nu ska jag gå och ta en sked oboy, är så sugen på choklad o.o. Ciaoo.
/Frida

De var somsagt italiensk mat som vi gjorde, haha. Här ser ni iaf resultatet.

Kommentarer
Postat av: Alex♥

Haha vi var bäst!

2011-10-27 @ 17:56:18
URL: http://everythingaboutalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0