Got to be you

Hejdär. precis som alice sitter jag här hemma och är sjuk. Hanna är faktiskt också sjuk idag, tråkigt nog. Lyckat känner jag. Men vi har iaf varandra att prata med, även fast alla är lite halvt off och gör sina egna saker. Alice sitter typ i badrummet och spyr. Hanna står typ och lagar lunch och jag ska slänga i mig lite sallad. Pluggning står också på listan, prov på fredag och måndag somsaggt. ouch, där rök min helg. Btw så släppte one direction sin nya låt "got to be you" imorse vid 9 tiden. Inte alls vad jag väntade mig av dom, men jag tycker endå att den är ganska bra. Nej, nu ska jag förflytta mig till köket och käka lite lunch. vi hörs.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0