Forever young

Hej och hå!
Har haft en vanlig onsdag i ckolan, hatar onsdagar!
I försig har vi sovmorgon men iallafall onsdagar suger, NO, matte, språk ja ni hör ju själv hur det låter...
Men hade iallafall Slöjd så det var helt okej sen efter skolan så drog jag och frido till ica och köpte gotti sen blev det dra mig mot bussen och nu sitter jag halv naken på golvet för att jag ska försöka hitta lite kläder att ha på mitt på dansen ikväll som jag tyvär inte har nån ork med, med tanke på måndagen och tisdagen men ja när jag väll kommer dit och börjar dansa så e det jätte skönt och skoj speciellt när man dansar med 3 sköna små böner som emelie, hanna och frida! ;D
Haha nej men nu ska jag ta och klä på mig lite så hörs vi väll senare ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0