Everyone has their down moments, nobody's perfect.

Hejdär! Vaknade nyss, otroligt sent. Blev faktiskt förvånad över mig själv att jag har sovit så länge, har inte gjort det på flera helger nu. Men antar att den här veckan har vart ansträngande. Iaf, dagen ska gå åt till att städa mitt otroligt stökiga rum och plugga. Är inte helt frisk heller, så ska nog vila en del. Fick en såkallad sparkdräkt av mamma igår, haha alltså en one piece fast inte en äkta. Den är mycket tunnare HAHA och det är snobben på den. Men den är mysig att gå runt med här hemma, hade inte direkt tänkt att gå till skolan i den. Nu ska jag iaf fortsätta prata med hanni på msn och kollar runt på twitter mm. Vi hörs. ciaoo
/Frida

söt bild på oss alle från igårkväll. älskar er b-rudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0