Betyg, jullov, fika osv. ♥

Heejdär! Hade avslutning, sjöng jätte misslyckat med kören, fikade med klassen, fick våra betyg, tog en proppad buss ner till stan, fikade med mina kära vänner och fördrev tiden på storken i 2½ timme. Det är precis vad jag har gjort idag. Och nu har jag jullov. äntligen! Måste väl ändå säga att jag förtjänar det, eftersom att jag ändå har blivit godkänt i allt och har jobbat på som fasen till alla dryga prov. Är inte nöjd med mina betyg men liksom life goes on och det enda jag kan göra är ju att jobba bättre nästa termin så det är väl bara att köra hårt alltså. Nu ska jag inte babbla på mera. vi hööörs lite senare. bajbaj.
/Frida




Lite bilder från avslutningen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0