2 otroligt härliga dagar!

Hej på er, blev inte så värst mycket bloggning igår men jag och julia fick lite impulsivt att vi skulle gå på bio igår när vi kom till stan så det första vi gjorde var att springa till filmstaden och köpte biljetter till new years eve och sen gick vi runt på stan en stund, åt osv. Filmen var jätte bra och Zac Efrom var med i den också vilket var ett stort + eftersom han e helt galet snygg, hihihhehehoho. Sen Så drog vi hem hithämta lite grejs sen for vi vidare till Julia och spelade lite spel och kollade på film. Sen vart det sängen. Vaknade runt 11 imorse sen kom pappa och hämtade mig runt halv 1 nån gång tror jag sen vart det att skynda sig iväg mot tåget igen för att träffa lisa! Mötte lisa vid station och herregud vad jag hade missat lilla lisa fast att det bara var en vecka sen sist o: Så det var riktigt mysigt. Vi gick runt lite på stan och sen satte vi oss på landings och bara snackad i timmar vilket var skönt och mysigt. :') Åkte sen hem och nu sitter jag och bara snakar med hanna och frida. Nej men nu känner jag att inlägget blev väldigt långt så, bye bye hoppas att ni har haft en bra dag! / Alice
Me and jullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0