191211 - monday

Hallåådääär kära vännusar. Trevligt måndag idag, tyyp. Dagen rullade på ovanligt fort och vipps var det sista lektionen. Tog med mig Allus hem som sällskap och det slutade i oboy drickande i soffan. Vi är braa vänner vi. Sen blev det pepparkakshusprocess med mamma, satte ihop ett fint litet hus. Men råkade pajja hela taket osv. Men det står i alla fall ett hus där ute i vardagsrummet iaf, jag klarade de tillsluuut. såå stolt över mig själv. Har ocksåå hunnit skriva lite på min novell, annars blir alla såå sura på mig, usch ooo fyy. Har också lyssnat på massa musiiiica. Både Hanna och Alice influerar mig hela tiden med the kooks och RnB. wäääääh, blir alldeles confused. Men så länge det är akustisk är jag nöööjd, yesmaam. Skaa ta och hitta på nååt skoooj nu. Juldanseen imöra. Tunabergs årliga grej. Det kan väl sumeras i svettlukandegympasal och glädje. Blir säkert sååå trevligt sååå. Är väl bara att taggaaaa, för om några år sitter man där på sitt gymnasium och saknnaaarrr juldansen. Dåå vet vi det också, viii hööörs väl. ciaoooooooo.
/Frida

en liiiten bilduus på mig från idaag. sååå trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0