~ Voulez vous coucher avec moi, ce soir

Hej. Är precis hemkommen från Gränby C, där jag har spenderat min förmiddag på det viset att jag letat hudvårdsprodukter. Min hy har blivit så äcklig på senaste tiden och ingen av de produkter jag har testat har varit särskilt bra... Bestämde mig nu för att testa Clinique för första gången.
Jag litar väldigt mycket på Estée Lauder, så jag hoppas att Clinique (som ägs av Estée Lauder) också ska vara bra. Det är ju lite billigare också, vilket spelar ganska stor roll för mig eftersom min hud är så himla känslig och nästan inga produkter har fungerat bra. Känns ju inget vidare att slösa typ 800 spänn på något som kanske inte ens kommer att fungera... Men nog om det nu.
Ikväll är det ju Kulturnatten. Ska ut och käka med mina närmsta och sedan får vi se var vi tar vägen. Tycker inte att Kulturnatten har varit mycket att hänga i julgranen de senaste åren, men vi får väl se. Hur som helst så kommer jag att ha fint sällskap... Och det är väl huvudsaken, eller hur? /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0