TONIGHT LET'S GET SOME

Hejhejhejhejhej. Vaknade tidigt imorse av mensvärk, även fast jag inte började förän 12.15. Mötte upp Emma och vi åkte ner till staden där vi slog oss ner på Storken för fika+plugg. Fick en del gjort, även en del snack bockades av. Sedan mötte vi upp Lisa vid McDonalds där vi tog en lunch tillsammans innan vi traskade bort till Upplands museet där vi träffade resten av klassen. Måste faktiskt säga att det var riktigt intressant. Handlade om Rasbiologi och nazismen här i Uppsala under andra världskriget. Hemskt, men intressant. Efter det bussade vi till skolan där vi hade 100 minuters kulturstid. Det satt fint det. Traskade sedan hem till Emma där jag fastnade i några timmar, pratandes med Emma. Sedan gick jag hem, lagade mat, face-timeade med Lisa och pluggade fysik. Sedan släpptes även 1Ds nya låt och video Live while we're young. Riktigt bra, om jag får säga det själv. Blev alldeles till mig och började dansa här hemma. Ska lägga upp denna imorgon när jag får tillgång till dator. Tog mig sedan en dejt med duschen och pratade även lite med Ethan på twitter. Efter det hade 1D live konsert på ITunes festivalen som jag bara var tvungen att kika på. Det var deras sista Up all night tour, så det var viktigt. Dock slutade det nu, så kommer nog vara lite trött imorgon men så får det vara nu. Vad gör man inte för våra pojks? Imorgon är det iallafall äntligen fredag. Har vanligtvis sovmorgon, men tyvärr är kören inbokad precis den tiden så måste upp tidigt ändå. Känns dock ganska ok, eftersom det är kör vi pratar om. Nej, nu ska jag sovasovasova. Vi hörs imorgon. HAJDÅ.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0