It's the magical mystery kind

Godmorgon! Extra sen sovmorgon idag. Fick inställd fysik för att plugga till provet på onsdag... Jag funderar över hur jag ska klara detta? Har till och med kommit till det stadiet att jag pluggar på bussen och går upp en timme tidigare.
Något som är lite roligare är att mina repetitioner (Sound of Music) har börjat. Fått manus och en massa noter som även det ska pluggas in så snart som möjligt. Bestämde mig för att vakna tidigt imorse och ägnade min morgon åt det och fysiken. Har även lite andra trevliga läxor som ska göras....
Börjar hur som helst 12.15 idag för studiebesök på Upplandsmuséet (tror jag?) och sedan Kulturtid, dvs jobb med vår musikal. Det blir roligt! ...Men nu ska jag plugga vidare. Ha en bra dag! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0