~ Asdfghjklzxcbnqwertyuiopljhgfbno

Godmorgon! Alice och Frida har ju båda två prisat dagens sovmorgon i tidigare inlägg... Jag önskar jag kunde hålla med dem.
Min mamma börjar liksom jobba 6 på torsdagar nu för tiden, så jag måste ändå upp och ta hand om lillbrorsan på morgonen... Känns så där, men vad gör man inte för familjen hah. Tog hur som helst tillfället i akt och ställde mig i duschen, vrålade lite på en gammal goding av Ray Charles och sedan, efter att ha gjort i ordning mig, satte jag mig här framför skärmen. Har bara suttit här och stirrat på den ett tag... Väntar på att kunna gå till bussen och ta dagen med storm (Ha!). Bara tre lektioner idag. En baggis, tänker ni, men vi lyckas ändå gå ända till 15.30! Fast sista passet är Kulturtid, så jag ska inte klaga. Ser faktiskt väldigt mycket fram emot det. Men nu så, nu ska jag lägga av. Ha en bra dag gott folk! /Hanna

En mörk bild på majoriteten av klassen, tagen under Ålandsresan. Himla fina är de allesammans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0