Planer för helgen!

Yooo makkafloow, sitter här i min ensamhet i min lilla fåtöj och undrar varför jag är vaken. Är så grymt trött, me ni'm still standing strong skrivandes på min novell åt emma & frida. Kan väl passa på att berätta att imorgon åker jag ut till stugan och kommer vara där över helgen vet inte precis ilke dag jag kommer hem, men nån gång nästa vecka iallafall. Midsommar infaller ju även på fredag, vilket betyder mycket och god mat, och treviga människor. Elias kommer dock vara typ i norrköping, tror jag det var så kommer typ sitta där som en loner med alla vuxna och edvins kompisar, yaay..
Nej men det blir väl trevligt. Ush känner att det här ilägget va hur onödigt som helst men, men. Kör väl en bild som inte har ett piss med inlägget att göra på det så blir allt ännu bättre! /Alice
En av de bästa filmerna som finns om du frågar mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0