LÖRDAG, RIX FM FESTIVAL


Orkar inte ladda upp bilder nu så ni får de sen!
Hej, jag vet att jag skulle hardcore blogga me var inte hemma igår så det gick inte så bra, eheh. Men får börja nu med min hardore bloggning för ajg kommer troligen inte ha så mycket att göra ändå. Så beredd er på onödig uppdatering på hög nivå folket. Men that's how i roll! Vad hände igår då, jo, var ju först på Ällens konfirmation, åt hamburgare i kyrkan, gick hem och stod i Moas hall i typ 2 min, drog till fyrishow som typ halva uppsala för att gå på RixFm festival. Var hur tråkigt som helst i början så vi stod där i regnet och väntade på att klockan skulle slå 4 då det hela började. 
Sen hände det grejer hörrni, Fick vinkning av ingen mindre än Erik Hassle, grindade med Emma, dansade, skrattade, kollade på snygga killar, garvade åt alla Erica Saade tjejer som tydligen var världens fans men kunde inte ens uttala hans namn, sen stannade i kvare ett tag för att Moa skulle träffa Erik Hassle, gick dock inge vidare utan istället fick vi varsin kram av en så sjukt, jävla snygg dansare/sångare som var där, åhhh avlider hur snygg och duktig och snäll han var! Gick därifrån med världens störtsa leende på läpparna, jag, Moa och Lisa bestämde oss för att vi ska på Erik Hassle i juli. Åkte sedan hem till F&F där jag hoppade i säng nästan direkt. Sen idag har jag bara myst och sedan runt halv 4 kom mamma och nu ska jag plugga teori till moppen! /Alice

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0