You've got that one thing..

 

Hej mina kära! Hur har ni haft det medan jag varit borta? Bra, hoppas jag! ...Och det tror jag. I Fridas och Alices händer är ni väl omtagna.
Idag är det Tisdag. Ganska lugn dag faktiskt, förutom musikprovet som stressar mig lite. Alltså, jag kan allting, men musikbetyget är väldigt viktigt för mig, därför vill jag verkligen leverera och höja det där B:et till ett A!
Hmm vad händer annars idag då? Jag ska hem och plugga lite franska efter skolan men sen ikväll blir det dans för första gången på året! Wiho! Streetjazz på G, och imorgon blir det Street och modern. Det blir toppen! Ok. Ha en bra dag!
Idag bär jag min nya blus! Visar resten av vad jag köpte igår senare.
/Hanna

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0