Where Would We Be If We Couldn't Believe

Fyller ut med egobilder, men det är väl kul! 
Och så var det söndag igen, sitter och har ångest över att det är skola imorgon och att då kommer allt bli så jävla seriöst och alla prov och de nationella proven och gymnasievalet, USH vill inte prata om det vill inte ens täka på det, men ändå kan jag inte sluta tänka på det.
Var iallafall på bio med mamma igår och såg den nya batman, grym film så alla borde se den! 
Kom hem och var döds trött trök i mig lite godis och började måla naglarna medans mamma och elias åkte till stugan så jag vart hemma själv med musik å högsta volym och tröttheten försvann sakta men säkert. 
Somnade sedan alldeles försent, runt halv 5 om jag inte minns helt fel vaknade sedan alldeles försent också.
Förflyttade mig till soffan där jag slog på notting hill, underbar film! 
Kände mig sen alldeles för fet så jag drog på mig träningskläderna och sprang 5 km. Skönt det. Nu ska jag sätta mig med en kopp i haden och kolla på nån film eller nånting, hej svejs! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0