SUNDAY BLOODY SUNDAY

Godmorgon! Eller, snarare god förmiddag. Sov ovanligt gott i natt, men har redan missat i princip halva dagen. Är lite halvt sur för det. Ska hoppa in i duschen nu och sedan fixa i ordning mig litegrann. Sen går jag ner och möter upp farmor vid Fyris park. Hon hade hittat jackan jag letat efter så hon var tvungen att leverera den! Min personliga shoppingassistent, förstår ni. Alice och Frida är på konfirmation nu, så det är anledningen till att det troligen blir lite glest med inlägg nu under förmiddagen och runt lunch. Men jag skulle gissa att de är hemma runt 3 tiden? Ja, ja. Hur som helst så är det nog bäst att jag skuttar in i duschen nu. Kram
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0