Up all night.

Kom nyss hem från skolan, fick lite smått panik på sista lektionen när det redan var svart ute. uesh. Traskade iaf hem i mörkret och kollade på bredlådan efter min skiva!!! Men insåg rätt fort att nyckeln till brevlådan sitter på mamma nyckelknippa, som befinner sig på henne jobb. Så jag tröck in handen och försökte gräva , OCH jag nuddade den, jag vet de!! men sen ramla den, så nu ligger den där ute och här inne sitter jag och är sur. Ska iaf sätta mig och fixa hemskunskapen, sen gå igenom so:n och matte en gång tror jag. Har dans senare också, inte speciellt taggad men det blir nog skoj! Vi hörs. ciao ciao.
/Frida
pic.twitter.com/OUMffmyi
wwääääh jag vill också ha min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0