Sömnig?

Usch jag är så trött men kan samtidigt ändå inte sova. Eller, alltså jag har en massa energi men jag känner redan hur trött jag kommer vara om jag inte somnar nu. Har i alla fall tittat på en film och spillt ut stearin över hela vardagsrummet så har haft endel att göra. Annars hade jag ju gäster idag. Mammas släkt kom och jag blev firad. Fick ännu ett presentkort och 1000 kr. Sedan fick jag nytt överkast, lakan och örngott med. Men men. Det har varit en ganska härlig dag i alla fall. Och den första snön har äntligen lagt sig. Härligt! Bra timing på 1 advent också! Väldigt nöjd är jag med denna söndag. Men nu ska jag måla mina naglar och sedan försöka somna. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0