sitting here in my loneliness waiting for something i know never will show up...

Hej på er, drog mig som vanligt upp imorse och kände att jag måste iväg till skolan, missar massor annars...Så ja, jag kravlade mig upp ur sängen och en timme senare satt jag på bussen in till lilla Uppsala. Kände redan på matten att jag hade svårt att konsentrera mig. Men fixade mig igenom matten, spanska, nja inte ens mitt bästa ämne de dagar jag är frisk så det gick väll lite halvt + att det var förhör så kändes bra att jag var där iallafall sen kom svenskan och jag kände jag pallar inte det här så, mitt huvud snurrar i typ 240, mår illa och min hals är fortfaranade paj så jag smsar pappa och ber honom hämta mig eftersom han var hemma med edvin idag. Så när svenskan var slut kom han och sen dess har jag bara lyckats få i mig lite mat och knapprat i mig några halstabletter. Yippie! Så förhoppningsvis så mår jag bättre imorn efrersom lisa, lisa och frida ska sova här sen ska vi kolla på BREAKING DAWN!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså är så sjukt taggad inför det så ja, jag skulle görna piggna på lite innan dess. :) Ha en fortsatt bra dag på er! / Alice

Bild i repris. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0