SHE'S LIKE A SUN FLOWER THAT NEVER LOOKS BACK AT THE SUN

Oh hello. Det var ett tag sen, nu va. Och jag har inget att skylla på, som vanligt... Både Frida och Alice har tjatat som galningar på mig, men jag har helt enkelt SKITIT i det. Hur som helst sitter jag ju här nu igen, av ren uttråkning. Har ont lite här och var - ni vet sådär plötsligt oförklarligt ont som man får när man panikar hysteriskt. Ni förstår, jag borde egentligen sitta och råplugga Biologi ikväll.... Men jag orkar bara inte. Så vi SKITER i det med.... Har faktiskt inte kollat bloggen tidigare idag, så vet inte om Alice eller Frida har berättat något om dagen. Skamligt, jag vet.... Men inget speciellt hände väl direkt? Förutom att vi tog reda på våra blodgrupper! (Jag hade A) Läskigt värre. Upptäckte en liten fobi för sprutor faktiskt. Även om den lilla fjuttiga nålen bara var typ 1 cm? Ja, ja. Man är väl som man är. Nu är det i alla fall dags att avsluta inlägget innan det blir alldeles för flummigt. Visst? Ja. Då gör vi så. Kram och sköt om er nu
So sad, yet so happy. Älskar denna låten otroligt!
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0