Konfirmation.

Dållig uppdatering, skyll de på skolan. Måste säga att jag inte alls trodde på folk som sa "åtta är värst" men kan ju bara säga att så är de. Fyfan vad myket plugg. Tillslut talar jag in mig själv att inte plugga mer, för att de inte känns viktigt. Men samtidigt är det så jävla viktigt, ååååh. Iallafall så kommer jag nyss från konfirmationen, faktiskt riktigt mysigt idag. Vi var bara cirka 10 stycken så det blev pyssel och fika och massa prat. Skojskoj. Hade matteprov idag också, de gick helt okej. Men har matteprov imorgon igen som jag msåte plugga till nu. Gick igenom de lite tidigare men måste typ råååplugga nu. jjajajaja, vi hörs! ciaoo.
/Frida

bild från konfalägret lite passande sådääääääär.

Kommentarer
Postat av: ODnovell

Aha va kul :) det är en liten bit ifrån där jag bor ;)

2011-11-29 @ 22:13:55
URL: http://odnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0