...its thursday, thursday.

Arrived from school aroooound 4 a clock, made me some sandwissssshes and some oboooys. Then i went to my computaaa and looked up some stuffs about some speciaal boys, and then i landed here, in this blog. and i went like OH EM GE, i have to blog. So now i sitting here and writtäään an änglish inlägg in this swedesh blog, how wierd? OKEJ, men seriöst. Det där var väl typ min eftermiddag, för er som förstår och kan engelska, så nu är det meningen att ni ska bah; oh shit, cool story frida, tell it again. När jag har vart så duktig och beskrivit exakt vad jag har gjort, men alltså ah jo nja. Orkar icke dra dagen i skolan men den var i det hela helt ok. Dagens garv var när jag sjöng på en låt av Celine Dion och charlie trodde de var One Direction. Typ dog by then, men nu är det inte så kul längre, säger vi. IAF, sitter och snackur med Allus på emääsän, hon håller tydligen på att packa till Konfa lägret som går av stapeln imorgon klockan 17. Därmed ingen bloggning i helgen om inte Hannus hugger in med mycket bloggning. Men i får väl se vart det leder. Nu känner jag att det här inlägg bara blir längre & längre och inte får jag nån skit sagd så i hörs. CIAO BRUDAR OCH GUYS.
/Frida

guuud så mycket bilder de blir på 1D hela tiden, men den här passade ju kanske bra eftersom att niall faktiskt gör ett kors tecken, sååå ahh faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0