hemma från huvudstaden

Go' kväll allihopa har nu kommit hem från stockholm och har hunit varvat ner och bara tagit det lungt. Har varit hur mysigt som helst i stockholm med fina små brudar. Var hur mycket folk som helst med det var trevligt ändå. Fick med min en tröja och en parfum med mig hem, hade hoppats på lite mer men så blev det icke men är rätt så nöjd ändå. Jadu vad har jag mer att säga inte så mycket just nu i denna stund men ska väll bara ta kvällen och lovet i akt och bara ha det mysigt med lite godis och en film ikväll. Åhhhh så himla skönt att det är lov!! Haha men hörrni nu tycker jag att även ni ska kravla er från datorn och mysa ner er med familjen eller nått. ;) hej svejs på en stund. / alice


kul att jag bara tog 2 bilder idag också, jorå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0