Grandpa is on his way

Hej och hå! Har precis stoppat in lite muffins i ugnen som jag snart ska spriga ner roch ta ut. Och som ni kanske ser på rubriken så är morfar min på väg hit. Så det ska bli mys att träffa morfar och ingrid. Tror till och med att dom kom nu om jag inte hör fel...Men ja mer än att träffa morfar idag? Ja du det är nog ingenting förutom att njuta av sista lov dagen, sorligt nog. Men det ska bli kuligt att träffa alla imöra. :)
Nej meb nu ska jag springa ner till lilla familjen och vara lite social. hej på er! / Alice

Vi kan ju då ignorera att jag ser ut som ett drogat mongo! Men ja det här e då lilla morfar, ingrid, margareta, jag och elias för 2 sommrar sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0