Funderingar..

Kom just på tanken att om 3 månader blir jag 15. Känner mig inte alls så stor, känner mig fortfarande som 13. femton bast lliksom, då är de fanimej bara 3 år kvar tills 18årsdagen. Gud vad tiden går fort. Nu är det snart december igen. Julafton, nyår och sen min födelsedag i februari. 15 bast, hakar fortfarande upp mig på siffran. 15, kan inte riktigt acceptera de än så länge. Som den lilla tönt jag är. Men har ju som tur är 3 månader på mig att smälta tanken. Men endå, 15 år kära läsare. Hur går tiden så fort? Obesvarad fråga som jag lämnar obesvarad. Nu ska jag krypa till kojs, snart iaf. Sitter just nu väldigt bekvämt, vill aldrig lyfta på arslet. Tror banimej att jag ska tilbringa mitt liv här. Med min dator i famnen, fötterna på bordet och i världens skönaste mjukiskläder. Perfekt. Orkar inte riktigt något annat just nu, försöker leva ut minutrarna så långt de går för att inte behöva vakna upp imorgon och leva en ny dag. En ny dag som jag verkligen inte orkar just nu. Önskar bara att denna kväll var lite längre än vad den egentligen är, bara några minuter. Skulle vara rätt skönt att vara hemma imorgon och plugga, hela dagen. Vara duktig flicka och få A i biologin på onsdag. Men hur stor är chansen. Inte speciellt stor, de är biologi vi pratar om, inte mitt bästa ämne inte. För att raskt byta samtalsämne så hoppas jag att du har haft en underbar födelsedag Hanna. Grattis igen, för sista gången de här året. Kram på er alla. Fördjupa er inte för mycket i mina tankar, ni kommer bara bli knäppa. Vi hörs.
/Frida

beautiful, beautiful picture of my boys. wäääääh, bara kolla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0