don't forget to love

Blev hema idag, orkar igentligen inte bara sitta hemma och tråka som fan men vill heller inte dra till skolan och smitta ner alla i min närhet. Har då troligen halsflus eller någe liknande, YEEES! -.- Min hals är helt paj och vissa stunder finns den inte alls + att man typ hostar upp sina inälvor samtidigt e fetans mysigt. (Y) Fryser som en liten skit kan vi också checka av på listan. Men, men får väll typ leva på alvedon och halstabletter nu då. I villket fall så är mamma hemma idag och hon åkte in tidigare och hämtade up lilla Nike, det gillas. :D Fast har lite smått panik att jag komer smitta henne om jag håller på och kramas för mycket. :( Så ja får väl häjda mig lite, hehe. Just nu så är iallafall dom ute på promenad men kände inte riktigt att jag hade någe lust att dra mig ut i kylan just nu så ska nog ta och göra mig en kopp te eller varm chocklad och sätta på en film. Jag hoppas iallafall att ni mår bättre än vad jag gör idag. :) / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0