back from drakudden

Tjenare sitter nu hemma och ska strax ta och hoppa in i duschen. Jadu vad har man gjort på lilla drakudden då? Jo vi har snackat om gud, såklart. Vi har fikat, en hel del! Pimpat våra biblar, käkat snackat massor, skrattat ännu mer. Bara haft almänt mys tycker jag. Fått hjärt attack och blåtira, jorå det hamna också på min lista av vad jag gjort i helgen. Först så skulle man då spela basket med lilla människor ute på baksidan av huset då och typ 10 min efter att vi örjat spela, BOOM, så får man en basketboll i facet. otursbarn som jag är, seriöst men ändå har jag bara lyckats bryta ett finger. Stolt! Haha nej men allt händer typ alltid mig och jag skojar inte till och med lisa sa det... Jadu senare på kvällern iallafall så Satt vi ngra stycken inne på charlie, emma, emilia och ellens rum och helt plötsligt knackar det på fönstret så jag och lisa och alla andra, dumma som vi är, kollar ut genom fönstret och där står en .... med en jävla mask på sig och alla blir typ livs rädda och lisa, som jag då sitter brevid i sängen, Tar tag i mig drar med mig och slänger sig på golvet och alla skriker som fan. För asså jäclar va rädda alla ble. Hahaha dör. Sen iallafall så har man flummat med folk, skrattat och ja haft mysigt helt enkelt. Blivit väkt halv 8 men kastruller har man också blivit. Sen idag så gjorde vi inte så jätte mycket tcker jag fika, tog det lungt, packade och lite smått och sen 2 så åkte vi hem igen. Nu sitter jag här och väntar på lilla Farmor o farfar. Oj, oj nu blev det lite långt inlägg här men jaja... Hoppas ni har haft en bra helg iallafall. :) / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0