and the harry potter marathon continues!

Tjenare gick ju till skolan idag och ja det var väl inte det smartaste jag nånsin gjort men det var helt okej, har bara hostat upp halv hjärtat och en njure men annars är det lungt. (Y) Hoppade lite smidigt över sista lektionen, pga hosta och att jag lite smått hatar spanska... Sitter nu och ska fortsätta kolla på harry potter, trycka i mig mat och tycka lite synd om mig själv, normal som jag är. Har ju då dans ikväll också vill gå så himla mycket men jag känner inte riktigt då att jag borde. Så blir hemma ikväll. Kom även på nu att jag har spanska förhör imorn, engelska läxa till på fredag och biologi prov på onsdag nästa vecka. WHOOP, WHOOP! My life is complete! -.- Hare bra hörrni! / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0