ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Hejdär folket! Hur är läget mannen? skoja, kojsigt va. eeeeeh iaf, sitter här med alice in my beddi. And she is going home soon, sadly sadly. Hon har iaf käkat middag här osv. Kollat på idol har vi också gjort , i typ en kvart. Min kusin och faster var över en stund också. Skön fredag ändå. Morgondagen blir väl typ sova, plugga, vila och datanörda. Måste verkligen fixa lite läxor & prov. ush orkar inte nästa vecka, så sjukt mycket saker att göra. hm hm hm. Nejj, nu ska jag röra mig. Btw så har allice åkt nu också. Hon bloggar väl när hon kommer hem! Vi hörs, ciao ciao.
/Frida
pencil swagging with @fridahoran and @lindusfinduss
bild på mig och Lindus från skolan todaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0