11112011

Goddag mina kära vänner! Härligt med Fredag igen, må jag säga... Och de andra små bloggdrivarna - McFriday & Alialeh - har tagit lite semester från mig och dragit på Konfaläger. Blir säkert jätteroligt för dem! Men vad sjutton är Drakudden för namn? Lite halvläskigt, enligt mig. Det är i alla fall dit de ska. Men jag blir hemma i helgen! Ni ska bla få se en andra tjuvtitt på mitt rum, som nu börjar bli ganska så färdigt, faktiskt.... Sedan ska jag, John och pappa käka på China River ikväll. Gött det. Sedan bär det av mot mamma. Saknat henne och den kvinnliga samhörigheten lite faktiskt, haha. Här finns det bara grisiga karlar! Och imorgon ska jag försöka hitta något fint till det kommande födelsedagsbarnet Saga, och lilla pappilutten till fars dag på Söndag. Vi får väl se hur det går! Men hur som helst så blir det i alla fall jag som får styra upp allt här i bloggen nu, och det var väl det som var min poäng med inlägget. Kram på er
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0