your friends look good but you look better

Hej hoeeeeeee! hahah. Nej men seriöst hej! Har inte bloggat på hela dagen.. Har tänkt att blogga typ 500 ggr men blev aldrig riktigt av eftersom jag är både lat och hade inte ett piss att blogga om. Men nu har jag faktiskt dammsugit hela övervåningen här hemma, ätit lite och julpyntat. Åhh herregud, det är julafton imorgon det är hlt sjukt hur jäkla fort allt har gått! Om 7 dagar är det nyår, 2012, nytt år, nya tag nya människor, man blir 1 år äldre. Känns helt sjukt. Vill inte rikigt växa upp än. Det känns bra här men samtidigt vill jag bara fylla 18, gå ut skolan och flytta till london men hanna och frida. Samtidigt vill jag inte bli den där tråkiga vuxna människan med räkningar att betala. Men man måste ju växa upp nån gång.. Men förhoppningsvis så kommer jag väl alltid vara 5 inom bords, alltid vara i kiss och bajs åldern, vara lika upprymd på julaftonsmorgon som alltid, älska att bara vara helt jävla onormal, att ibland bara skita i allt, sitta uppe hela natten och bara prata om allt med de jag älskar mest, ha flera sommrar i öregrund med massa härliga människor. Ja man kan ju alltid hoppas. Hoppas iallafall att alla har ett riktigt bra jäkla lov och njut av det in i det sista! (: / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0