VAS HAPPENIN GURLIES!?!?!

Yo whats up peps? Cool jag vet! Nej men sitter nu och ska ta ett bad hade jag tänkt mig. Annars idag då, jå hade ju skola som vanligt fick tillbaka svenska provet, och herregud seriöst fck så jäkla sämst! Visst det var över godkänt men ja, nej jag ska inte ens prata om det blir bara arg på mig själv för att jag vet att jag kan göra bättre. Sen efter skolan följde jag med emma hem och vi bakade äpplepaj, MUmisgt värre. Satt och snackade om allt och bara hade det almänt mys med lite ljus och grejer sen runt 5 halv 6 kom pappa och hämtade mig sen for det hemmåt. Har ätit lite, gjort musik läxan och fixat mina ögonbryn (äntligen!) haha. Nej men nu ska jag röra mig mot le bathtub!
Lite fina egobilder på moi och emma, vi bli lite loners imorn eftersom våra kära vänner dissar oss för lucia tåget. Nej då! Break a leg dear ladies and gentlemen som är med i kören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0