Uppesittarkväll.

Hejdär! Det är uppesittarkväll ikväll, ska så hårt titta. Det är verkligen tradition i min familj att liksom vänta in julaftonen. Men jag var ju somsagt till gränby tidigare. Köpte de sista julklapparna och pekade på lite grejer som jag ville ha i julklapp ehehe. Jag vet iprincip redan allt jag kommer få men är spääänd endå. Känslan att vakna upp på julaftonsmorgon, åh. Jag ska iaf fira min jul ute i Rasbo tsm med mina kusiner, som vanligt. Så mysigt, så. Vet inte riktigt hur det blir med bloggningen imorgon. Vi får väl se. Men jag ska iaf försöka slänga upp lite bilder osv. Men vi hörs hörni. Haido.
/Frida

Guuuuud jag är så konstnärlig av mig. Give me some aplådär nu kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0