Time was never on our side but still, here we stand, hand in hand.

Hej på er! Sitter just nu och bara snackar med hanno and frido. Njuter av de sista timmarna av 2011. Det känns het jäkla sjukt hur fort året gått och hur härligt det har varit. Hur mycket som här hänt. Måste ta och säga att det här året har nog varit det bästa hittills av mina 14 år. Och om bara 3 månader så är det 15 år. Herregud. Känner mig inte som 15 säger fortfarande att jag bara är 13. Tiden går alledelles för fort om ni frågar mig. Ska ta och sluta babla om mitt lilla problem att tiden går för fort, haha. Men vad ska jag hitta på på nyår då? Jo jag med familj ska ner till stovreta och fira med några kompisar där. Kolla på alla fina fyrverkerier. Hoppas att ni också kommer ha en bra och härlig nyårsafton med familj eller vänner. Ät mycket god mat mina kära vänner! GOTT NYTT ÅR! / Alice
Tumblr_lx176elijz1r0q2uqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0