thoughts on my mind

god morgon herrskapet! Haft en bra morgon? Min har iaf varit helt okej. Hade satt alarmt på halv 5 fick skjuts in till lilla uppsala av pappa halv 6 och sen dess har jag jobbat på stovretacupen. Igentligen skulle mina köra päron görat men dom föreslog att jag skulle görat och om jag gjorde det skulle jag få pengar satt då kände jag men varför inte. Så det var lättförtjänta pengar det! HIihihohhehhe. Försökte smsa frida "några" gånger också men hon är typ död...(så frida din lilla hög om du ser detta smsa gärna moiiii!) Tog sedan bussen hem och nu ska jag ta och lägga mig under täcket och sussa en stund! / Alice

trött tjej som leker med kameran...Don't Judge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0