She rise and fall like a star

Hej och glad fortsättning på er alla! Trodde att jag skulle bara ha en mysig, slapp hemma dag idag, men njaa blev inte riktigt som jag tänkt när jag vart tvungen att laga mat. Gnäller inte när det gäller att laga mat men sen vart jag liksom tvungen att ta mig ur den alldeles för stora t-shirten och de fula mjukisbyxorna för att mormor kom och är fortfarande kvar. Juste skulle ta kort på alla presenter som jag fick igår oh idag av mormor men det kommer sen när jag byt om igen och mormor åkt hem. Men nu har jag iallafall smygit ifrån familjen en stund och bara myser i min härliga filt jag fick av farmor igår. Men nu ska jag ta och dra mig! / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0