Onsdag!

Ouff Rouff vad dagarna går fort! Känns som att de precis var julafton. Men iaf, idag vankas det bio. Fick det i julklapp av min faster så vi ska gå idag! Annars händer väl inte så mycket. Vaknade 1 och har bara käkat frukost sen dess. Ska vara nere på stan vid kvart i 6 och måste duscha innan dess. Men ska väl bara ta de lugnt. Btw så ska vi se "Simon och ekarna" för er som undrar. Den verkar bra och passar nog både mig och min faster, & min cousin hoppas jag. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen så vi hörs! Måste bara göra en liten "ps" & säga att jag saknar Emma som tusaaaan! Aja, ciaoooo! Peace yo✌
/Frida


Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Fina du ♥

2011-12-28 @ 21:19:24
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0