Nu släcker vi lampan

Nu så har jag hunnit med en hel del faktiskt. JAg har bland annat snackat med frida och hanna, har myst och hjälpt mamma efetrsom hon är sjuk, stackarn, jag har pratat med pappa om typ bajs betygen och hela den skiten en gpng till sen har jag även hunnit med att läsa en hel del svenska, blivit förhörd på svenskan och sen har jag även tagit en dusch, vilket var väldigt skönt ska jag säga er! Haha, och ja nu så sitter jag bara här och ska ta och släcka ner datan nu men ville bara blogga lite innan dess. Vad mer då nja, har väl inte så där jätte mycket mer att dela med er, så god natt och sov så gott! / Alice
Så här söt är jag och Elias när vi sover. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0