NOOOOOOOOOTHING

Tjenare mannen! Hoppas att allahar en bra helg än så länge iallafall. Jag då? Jo jag har nästan inte nånting idag faktiskt och det är pretty nice! Har knappt ätit men, men.. Har inte så mycket planerat för denna helg förutom konfan imöra. Igår kväll gjorde jag inte heller så mycket för den delen. Tidagre igår på dan så var jag till doktorn med mamma och så, sen fick jag en väldigt rolig huvudvärk så orkade inte åka till skolan så jag och mamma drog och jul shoppade. He he. Det blev lite nödvändigt som en ny jacka, en avslutnings/ julaftons klänning, bh och massa julklappar. Mysigt värre, sen så åkte vi hem och städa lite och ja ni hörde ju om min lilla insident med knäcken osv... Nu ska jag ta och mysa ner mig under täcket och kolla på glee. Asså älskar glee! Ja herregud, nej men hare bra!
bildus på moi and emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0