no one ever said it would be so hard.

Hejdär! känns som att bloggen är död dygnet runt fast vi uppdaterar. Men det är så sjukt mycket i skolan just nu, den här veckan har varit hemskt. Men imorgon är den över, äntligen. Har bara ett prov kvar då, svenskan. Har iaf skrivit rent vår låt till musiken på datorn nu, så att jag sllipper suura mates, eftersom att det var jag som tog på mig att skriva den. Har också gjort klart lisas blloggdesign så att jag slipper hennes tjat, hah. Har hunnit kolla igenom franskan och engeskan också som är till imorgon. + att jag har ju faktiskt vart och klippt mig också. Toppade bara det och rakade sidecuten. Håret blev askort, men det växer ut igen! Nu ska jag fortsätta underhåla mig på nåt sett här, vi hörs. ciaoo bellaa.
/Frida

gammal biiild på mig, tittaa så liiiten och ruuuund, goo och glaaa?

Kommentarer
Postat av: Designing Headers

Sugen på en personlig header till din blogg? Klicka här o läs mer, kram! ♥

2011-12-01 @ 20:16:08
URL: http://designingheaders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0