Melker töten.

Heeeej. Hade somsagt konfa tidigare, rätt skönt idag. Bara pyssel och fika och lite prat. Seden kom Melker hit, åh så mysig. Har bara gosat med honom enda tills nu. Han är snart ett år pyssen min, gud så fort tiden har gått. Ska strax käka middag, är sjukt hungrig. Har bara ätit en macka och sen fikat idag. Har världens huvudvärk också, men det beror väl på att jag inte har ätit. Måndag imorgon igen, rätt tight vecka, hahah fint ordval. Men har saker varje kväll som jag ska på. Kommer iprincip döda efter en slappkväll men har ju faktiskt ett helt jullov framför mig! phew. Nu ska jag ta och rulla vidare. Vi hörs.
Riktigt passande låtval....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0